Automatyzacja procesu sprzedaży to system do integracji różnych platform e-commerce i automatyzacji procesów w Twoim biznesie.
Dzięki automatyzacji sprzedaży:
- rozszerzysz listę kanałów dystrybucji o dodatkowe platformy marketplace,
- wystawisz więcej aukcji i będziesz przygotowany na obsługę – w krótszym czasie i z mniejszą liczbą błędów – jeszcze większej liczby zamówień.
- Odpowiednio skonfigurowany system pozawala na zapamięta przypisany do produktu
- cennik, szablon czy kategorię,
- zmapuje odpowiednie parametry i przypisze dodatkowe informacje – takie jak np. informacje o gwarancji, narzuconą marżę itp.
Dzięki temu będziesz mógł masowo wystawiać aukcje dosłownie kilkoma kliknięciami!
Kto potrzebuje automatyzacji procesu sprzedażowy?
Automatyzacje doskonale sprawdzi się w każdej firmie, która korzysta lub zamierza korzystać z systemów ERP, sprzedaje za pośrednictwem jednego lub większej ilości kont na portalach marketplaces (np. Allegro, Amazon, eBay) lub sklepu internetowego oraz wysyła zakupy klientów za pośrednictwem firm kurierskich. Integracja sprawi, że wszystkie zamówienia zostaną przeniesione do systemu ERP, w którym możesz wystawić dokumenty magazynowe, faktury lub paragony dla klientów. Dokumenty handlowe zostaną przeniesione do integratora, skąd mogą zostać automatycznie wysłane mailem do Twoich klientów. Automatyzacja przeniesie do ERP informację o numerze listu przewozowego wygenerowanego za pośrednictwem automatyzacji procesów sprzedażowych. W ten sposób Twoi pracownicy będą mieli znacznie mniej pracy manualnej, a klienci będą zawsze „na bieżąco”.
Co daje automatyzacja?
- Masowe wystawianie oraz edycję aukcji i ofert na wielu platformach marketplace dosłownie kilkoma kliknięciami.
- Automatyzacja obsługi zamówień. Możliwość określenia warunków, przy których system wykona odpowiednie akcje, np.: pobieranie zamówienia, wysyłanie powiadomienie do klienta, wysyłkę kurierem, wysyłkę dokumentów sprzedaży do platformy marketplace lub klienta.
- Zautomatyzowana komunikacja z klientem. Dzięki automatyzacji będzie można określić kiedy i w jakiej formie system skontaktuje się z klientem za pomocą maila lub SMS.
- Obsługa zamówień w jednym miejscu. Wszystkie czynności związane z obsługą zamówienia wykonasz w jednym miejscu – w panelu, bez potrzeby logowania się na każde konto marketplace, sklep internetowy czy konto kuriera osobno.
- Współpraca z kurierami. Możliwość dostępu do różnych rodzajów usług kurierskich, generowanie listów przewozowych i przekazywanie ich numerów klientowi, wraz z linkiem do śledzenia przesyłki. Współpraca z marketplaces
- Automatyczna synchronizacja stanów magazynowych i cen na kontach marketplace
- Współpraca ze sklepami internetowymi. Przenoszenie opisów produktów, cenników, stanów magazynowych i zamówień między systemem, a sklepami internetowymi. Również wtedy, gdy są ona wykonane w różnych technologiach (np. Magento, WooCommerce, PrestaShop ).
Skorzystaj z automatyzacji. W celu przedstawienia oferty handlowej i doboru odpowiedniego oprogramowania ERP prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.