Usługi

NAPRAWA I SERWIS:

Rawcom to profesjonalny serwis komputerowy, który świadczy kompleksowe usługi informatyczne w formie jednorazowej lub też na podstawie zryczałtowanej umowy serwisowej. Wszystkie firmy, które są zainteresowane profesjonalną obsługą informatyczną zapraszamy na do kontaktu.

Zakres usług świadczonych przez serwis:

NAPRAWIAMY KOMPUTERY PRZENOŚNE (LAPTOPY) NIEZALEŻNIE OD MARKI I MODELU:

  1. Naprawiamy układy zasilania, wymieniamy gniazda zasilania;
  2. Wymieniamy matryce i zawiasy;
  3. Czyścimy laptopy po zalaniu;
  4. Czyścimy i konserwujemy układy chłodzenia.

NAPRAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH PC:

  1. Naprawa dysków oraz wymiana podzespołów;
  2. Naprawa płyt głównych, kart graficznych i innych.

PROGRAMY I APLIKACJE KOMPUTEROWE:

  1. Instalujemy, naprawiamy oraz reinstalujemy system operacyjny Windows;
  2. Konfigurujemy oraz optymalizujemy system operacyjny;
  3. Instalujemy dowolne oprogramowanie, sterowniki czy antywirusy.

SIECI I OKABLOWANIE:

  1. Doradztwo oraz kompleksowa pomoc w określeniu wymagań;
  2. Wykonanie projektu (urządzenia, okablowanie strukturalne, itp.);
  3. Instalowanie wraz z konfiguracją urządzeń aktywnych;
  4. Profesjonalny serwis techniczny i zarządzanie siecią.

SKLEP KOMPUTEROWY:

  1. Sprzedaż, dostawa oraz instalacja komputerów;
  2. Sprzedaż, dostawa oraz instalacja oprogramowania (systemów operacyjnych, pakietów biurowych, programów księgowych czy programów antywirusowych);
  3. Sprzedaż oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych.

Zakres usług outsourcingu IT w serwisie komputerowym Rawcom:

OBSŁUGA INFORMATYCZNA – USŁUGI, KTÓRE WYKONUJEMY PRZED ROZPOCZĘCIEM WSPÓŁPRACY:

  1. Audyt funkcjonującej w danej firmie infrastruktury teleinformatycznej;
  2. Inwentaryzacja sprzętu IT, a także wykorzystywanego oprogramowania;
  3. Tworzenie polityki bezpieczeństwa;
  4. Tworzenie specjalnej dokumentacji teleinformatycznej.

OBSŁUGA INFORMATYCZNA – USŁUGI, KTÓRE WYKONUJEMY W TRAKCIE WSPÓŁPRACY:

  1. Administrowanie serwerami (MS Windows, Linux) – zdalnie oraz lokalnie;
  2. Administrowanie urządzeniami sieciowymi (routery, switche);
  3. Zarządzanie urządzeniami końcowymi (PC, laptop, tablet, smartfon);
  4. Zarządzanie sieciami, a także dbanie o ich bezpieczeństwo;
  5. Archiwizacja danych;
  6. Zarządzanie kopiami bezpieczeństwa danych;
  7. Profesjonalny serwis komputerowy (naprawa laptopów i komputerów stacjonarnych);
  8. Montaż sprzętu, oprogramowania oraz wszelkich urządzeń peryferyjnych;
  9. Pomoc w doborze oprogramowania użytkowego oraz zabezpieczeń sieciowych;
  10. Konserwacja oraz regularna aktualizacja oprogramowania i funkcjonujących systemów operacyjnych;
  11. Skuteczna i szybka diagnoza oraz serwis oprogramowania, sprzętu, sieci;
  12. Okresowe audyty bezpieczeństwa.