Smart,Warehouse,Management,System.worker,Hands,Holding,Tablet,On,Blurred,Warehouse
Usprawnij swój biznes

Automatyzacja procesów sprzedażowych

Chcesz sprzedawać więcej i sprawniej? Postaw na automatyzację procesu sprzedaży! Wybierz system do integracji różnych platform e-commerce i automatyzacji procesów w Twoim biznesie.

Wykorzystaj technologie do automatyzacji zadań, eliminacji rutynowych, powtarzalnych czynności, zwiększając efektywności i skuteczności działań sprzedażowych, a tym samym

Dzięki automatyzacji sprzedaży:

  • Zwiększysz liczbę kanałów dystrybucji swoich produktów.
  • Wystawisz więcej aukcji i będziesz przygotowany na ich obsługę.
  • Zwiększysz liczbę zamówień.
  • Sprawniej zarządzisz biznesem, gdyż system pozwala na zapamiętywanie cennika, szablonu i kategorii przypisanych do każdego produktu, a także na mapowanie parametrów i dodawanie dodatkowych informacji – np. o gwarancji czy marży.
  • Będziesz mógł masowo wystawiać aukcje dosłownie kilkoma kliknięciami!

Kto potrzebuje automatyzacji procesów sprzedażowych?

Automatyzacja procesów sprzedaży doskonale sprawdzi się w każdej firmie. Zwłaszcza tej, która korzysta lub zamierza korzystać z systemów ERP, sprzedaje za pośrednictwem jednego lub większej liczby kont na portalach marketplaces (np. Allegro, Amazon, eBay) lub sklepu internetowego oraz wysyła zakupy klientów za pośrednictwem firm kurierskich.

Jak przebiega automatyzacja procesów sprzedażowych?

Wdrażając automatyzację w swojej firmie oszczędzasz czas i pieniądze. Integracja sprawi, że wszystkie zamówienia zostaną przeniesione do systemu ERP w którym możesz wystawić dokumenty magazynowe, faktury lub paragony dla klientów.

Dokumenty handlowe zostaną przeniesione do integratora, skąd mogą zostać automatycznie wysłane mailem do Twoich klientów. Automatyzacja przeniesie do ERP informację o numerze listu przewozowego wygenerowanego za pośrednictwem automatyzacji procesów sprzedażowych.

W ten sposób Twoi pracownicy będą mieli znacznie mniej pracy manualnej, a klienci będą zawsze doskonale poinformowani.

Co daje automatyzacja?

Oszczędność czasu.

Masowo wystawisz lub edytujesz aukcje i oferty na wielu platformach marketplace – dosłownie kilkoma kliknięciami.

Automatyzacja obsługi zamówień.

Możesz określić warunki, w których system wykona odpowiednie akcje, np.: pobieranie zamówienia, wysyłanie powiadomienie do klienta, wysyłkę kurierem, wysyłkę dokumentów sprzedaży do platformy marketplace lub klienta.

Zautomatyzowana komunikacja z klientem.

Dzięki automatyzacji można określić, kiedy i w jakiej formie system skontaktuje się z klientem za pomocą maila lub SMS.

Automatyczna synchronizacja stanów magazynowych

i cen na kontach marketplace.

Obsługa zamówień w jednym miejscu.

Wszystkie czynności związane z obsługą zamówienia wykonasz w jednym miejscu – w panelu, bez potrzeby logowania się na każde konto marketplace, sklep internetowy czy osobno na konto kuriera.

Współpraca z kurierami.

Masz możliwość dostępu do różnych rodzajów usług kurierskich, generowania listów przewozowych i przekazywania ich numerów klientowi, wraz z linkiem do śledzenia przesyłki. Współpraca z marketplaces.

Współpraca ze sklepami internetowymi.

Z łatwością przeniesiesz opisy produktów, cenników, stanów magazynowych i zamówień między systemem a sklepami internetowymi – również wtedy, gdy są ona wykonane w różnych technologiach (np. Magento, WooCommerce, PrestaShop).

Skorzystaj z automatyzacji.

W celu przedstawienia oferty handlowej i doboru odpowiedniego oprogramowania ERP prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Szukasz wsparcia doświadczonych specjalistów it?

Skorzystaj z automatyzacji

W celu przedstawienia oferty handlowej i doboru odpowiedniego oprogramowania ERP prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

ul. Wilgi 32A, 04-831 Warszawa
kontakt@rawcom.pl